Agenda beeldvormende avond op locatie 31 januari

Gepubliceerd op: 27 januari 2024 08:01

De gemeenteraad komt op woensdag 31 januari 2024 bijeen voor een beeldvormende raadsbijeenkomst in gemeenschapshuis D'n Bond, Rapportstraat 29 in Veldhoven. Deze informatieve bijeenkomst is openbaar en begint om 19.30 uur.
De avond wordt om technische redenen niet uitgezonden. Op http://gemeenteraad.veldhoven.nl vindt u meer informatie over deze avond.

Deze avond staat in het teken van de visie op participatie en democratisering.

Momenteel werkt de gemeente aan een visie op participatie en democratisering. Tijdens de bijeenkomst praten we de raad op hoofdlijnen bij over waar we nu staan. Daarnaast gaan we een aantal onderwerpen verdiepen, zoals het burgerinitiatief en de rol van de raad bij participatie. We doen dit interactief, maar op een manier die voor het publiek goed te volgen is. De bijeenkomst wordt op locatie georganiseerd en dus niet in het gemeentehuis.

U bent van harte uitgenodigd deze avond als toehoorder bij te wonen.