Gemeenteraad veldhoven heeft nieuwe website

Gepubliceerd op: 01 januari 2019 16:01

Vanaf 1 januari is alle informatie van de gemeenteraad van Veldhoven te vinden op gemeenteraad.veldhoven.nl

Met dit nieuwe Raadsinformatiesysteem is alle informatie van de gemeenteraad op deze website te vinden. Het betreft dus alle informatie over de werkwijze en samenstelling van de gemeenteraad, maar ook alle vergaderingen en bijbehorende vergaderstukken, de post die de gemeenteraad krijgt en het archief van de afgelopen 4 jaren is op de website samengebracht.

De website is met veel zorgvuldigheid ingericht. Ziet u desondanks nog verbeterpunten of fouten, stuur dan een mail naar griffie@veldhoven.nl.

Naast de webpagina is ook de vergaderapplicatie van GemeenteOplossingen beschikbaar voor iOS. Via deze applicatie kunt u makkelijk alle vergaderingen van de gemeenteraad inzien.

nieuwe webpagina RIS screenshot